مجله روانشناسی کودک

آغاز سخن

1393/7/26 15:57
نویسنده : سارا
94 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام به همه مادران و پدران عزیز سرزمینم. سارا قطبی هستم، دانشجوی سال سوم روانشناسی عمومی و در کنار آن مربی مهدکودک. مهمتر از همه اینها مانند اکثر مخاطبین این وبلاگ یک مادر هستم. مادر دو کودک زیبا و بازیگوش. در این وبلاگ سعی می کنم مسائل و مشکلاتی بازگو شود که دل مشغولی بسیاری از ما به عنوان پدر و مادر است. اکثر مطالب بر گرفته از کتاب « چگونه با کودکم رفتار کنم » ترجمه آقایان خزعلی، حسینی نیک و شریف تبریز و همچنین تجربیات کاری و کتب دانشگاهی خواهد بود.

امیدوارم این مطالب قبل از همه به خودم کمک کنه تا کودکان سالمی از نظر روحی و اخلاقی تربیت کنم...خواه این کودکان، فرزندان عزیز خودم باشند و خواه کودکان معصوم و دلنشینی که مرا خاله سارا می خوانند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)